CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 26, 2010

Masalah Teruk

Masalah yg teruk , dgar tajuk pun aku tak mahu !

Mr.BLOG !
i want to cry and cry
:'(

u know mr.BLOG ?
kami tgh hadapi dgn masalah yg sanad TERUK !

menci sanad tahu ? :'(
kenapa dia buad aku mcm ni ?
kenapa dia terlalu ego ?
kenapa dia selalu cari salah aku ?

tiga malam aku tak tidur tahu ?
nasi pun aku tak sentuh dua hari dah ,
pedih sanad perut ni , tapi , pedih lagi hati ni !
:'(

aku tahu dia hanya nk tolong AINUL ,
tapi , berpada-padalah ,
dia ada GF ,
:'(
sedih sanad , tapi aku tak tunjukkan pun ,

tapi , aku tahu , dia tahu aku sedih ,
dia tahu aku berubah ,
dia tahu aku lain ,
tak macam dulu ,

dan dia dah berubah ,
dia mintak maaf dan ampun ,
aku jadi sebak sanad :'(

perlukah aku maafkan dia ?
betul kah dia akan berubah ?
aku harus kuad ! nk percaya kan dia ,
sebab , aku sayang sanad sama dia !
aku x bule hidup tanpa dia , serius aku gtw :'(

dan finally ...

pintu hatiku , terbuka juga nk maafkan dia ...
entah kenapa :)
aku senyum dan terus senyum :)

aku manjakan dia :)
aku rindu sanad dgn dia :)
tiga hari aku tak sebut i love you ,
dan hari ni , aku dah sebut perkataan tu :)

indahnya bersamamu sayang ...
terima kasih sebab berubah
terima kasih sebab semua ini ...

tu laa cerita cinta kami kali ni ,
habis airmata aku , huh !
malu kat kamu mr.BLOG , sorry tahu ?

Hanya Kamu